Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Ustaw swoją lokalizacje

Podpowiedź

Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 01.09 do 30.09 - Strona nr 2

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 01.09.2023 - 30.09.2023
Reklama

Produkty w tej gazetce

REGULAMIN KONKURSU DLA KLIENTÓW MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A. „Energetyczny wrzesień” Organizatorem Konkursu jest Agencja Reklamowa Fortis sp. jawna z siedzibą w Warszawie przy ul. Gawińskiego 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, nr KRS 0000080471, NIP: 5240304216 („Organizator”). Organizator przeprowadza Konkurs na zlecenie Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-092), przy ulicy Żwirki i Wigury 16, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000015664, o kapitale zakładowym 400.292.600,00 PLN, REGON: 012833736, NIP: 524-21-06-963, BDO: 000035278, reprezentowanej przez należycie umocowanego przedstawiciela („CCHBC”). Konkurs zostanie przeprowadzony na terenie hal MAKRO, których dokładną listę stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu („Hale MAKRO”) oraz w usłudze MAKRO Delivery. Konkursem objęte są wszystkie napoje Monster i Burn dostępne w sprzedaży w MAKRO, produkowane i dystrybuowane przez CCHBC, („produkty promocyjne”), z wyłączeniem depozytów. Konkurs trwa od 01.09.2023 — 30.09.2023 r. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin. Uczestnikami zaproszonymi do Konkursu mogą być wyłącznie Klienci MAKRO z obszaru Traders (z wyłączeniem klientów oznaczonych w systemach MAKRO jako hurtownie), posiadający status przedsiębiorcy właściciele Sklepów Spożywczych i spełniający warunki wskazane w niniejszym Regulaminie, którzy w okresie maj - lipiec 2023 r. dokonali dowolnych zakupów w MAKRO. Poprzez określenie „Klient” bądź „Klient MAKRO” rozumie się podmiot uprawniony do dokonywania zakupów na terenie Hal MAKRO, nie będący konsumentem, zarejestrowany w bazie Klientów prowadzonej przez MAKRO, którego przedstawicielom została(y) wydana(e) karta(y) Klienta MAKRO („Uczestnik”). W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, CCHBC oraz sieci MAKRO. Treść niniejszego Regulaminu będzie udostępniona w okresie trwania Konkursu jego Uczestnikom w każdej z Hal MAKRO w Dziale Obsługi Klienta oraz w aplikacji mobilnej MAKRO po zalogowaniu. . Na potrzeby konkursu Uczestnicy zostali przydzieleni do trzech grup obrotowych uwzględniających obrót na produktach promocyjnych w Halach MAKRO oraz w usłudze Delivery. Podział na grupy: Grupa 1 Klienci z targetem równym 440 zł netto Grupa 2 Klienci z targetem od 441 zł netto do 800 zł netto Grupa 3 Klienci z targetem powyżej 801 zł netto. „ Indywidualne cele zakupowe wyznaczone zostały przez MAKRO na podstawie wielkości obrotu za miesiąc 01.09-30.09.2022 albo na podstawie średniej sprzedaży z okresu 01.05-31.07.2023 (zakupy w Halach MAKRO i usłudze Delivery). Spośród wskazanych 2 okresów została wzięta pod uwagę wartość maksymalna obrotu na Produktach promocyjnych. W przypadku braku historii zakupowej w wyżej wskazanych okresach klientowi zostaje przypisany minimalny cel zakupowy (zakupy w Halach Makro i usłudze Delivery). Minimalny cel zakupowy to 440 zł netto. . Nagrody w Konkursie otrzyma 36 (trzydziestu sześciu) Uczestników, którzy spełniają wymagania określone powyżej i którzy:

Najnowsze gazetki

Reklama
REGULAMIN KONKURSU DLA KLIENTÓW MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A. „Energetyczny wrzesień” Organizatorem Konkursu jest Agencja Reklamowa Fortis sp. jawna z siedzibą w Warszawie przy ul. Gawińskiego 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, nr KRS 0000080471, NIP: 5240304216 („Organizator”). Organizator przeprowadza Konkurs na zlecenie Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-092), przy ulicy Żwirki i Wigury 16, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000015664, o kapitale zakładowym 400.292.600,00 PLN, REGON: 012833736, NIP: 524-21-06-963, BDO: 000035278, reprezentowanej przez należycie umocowanego przedstawiciela („CCHBC”). Konkurs zostanie przeprowadzony na terenie hal MAKRO, których dokładną listę stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu („Hale MAKRO”) oraz w usłudze MAKRO Delivery. Konkursem objęte są wszystkie napoje Monster i Burn dostępne w sprzedaży w MAKRO, produkowane i dystrybuowane przez CCHBC, („produkty promocyjne”), z wyłączeniem depozytów. Konkurs trwa od 01.09.2023 — 30.09.2023 r. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin. Uczestnikami zaproszonymi do Konkursu mogą być wyłącznie Klienci MAKRO z obszaru Traders (z wyłączeniem klientów oznaczonych w systemach MAKRO jako hurtownie), posiadający status przedsiębiorcy właściciele Sklepów Spożywczych i spełniający warunki wskazane w niniejszym Regulaminie, którzy w okresie maj - lipiec 2023 r. dokonali dowolnych zakupów w MAKRO. Poprzez określenie „Klient” bądź „Klient MAKRO” rozumie się podmiot uprawniony do dokonywania zakupów na terenie Hal MAKRO, nie będący konsumentem, zarejestrowany w bazie Klientów prowadzonej przez MAKRO, którego przedstawicielom została(y) wydana(e) karta(y) Klienta MAKRO („Uczestnik”). W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, CCHBC oraz sieci MAKRO. Treść niniejszego Regulaminu będzie udostępniona w okresie trwania Konkursu jego Uczestnikom w każdej z Hal MAKRO w Dziale Obsługi Klienta oraz w aplikacji mobilnej MAKRO po zalogowaniu. . Na potrzeby konkursu Uczestnicy zostali przydzieleni do trzech grup obrotowych uwzględniających obrót na produktach promocyjnych w Halach MAKRO oraz w usłudze Delivery. Podział na grupy: Grupa 1 Klienci z targetem równym 440 zł netto Grupa 2 Klienci z targetem od 441 zł netto do 800 zł netto Grupa 3 Klienci z targetem powyżej 801 zł netto. „ Indywidualne cele zakupowe wyznaczone zostały przez MAKRO na podstawie wielkości obrotu za miesiąc 01.09-30.09.2022 albo na podstawie średniej sprzedaży z okresu 01.05-31.07.2023 (zakupy w Halach MAKRO i usłudze Delivery). Spośród wskazanych 2 okresów została wzięta pod uwagę wartość maksymalna obrotu na Produktach promocyjnych. W przypadku braku historii zakupowej w wyżej wskazanych okresach klientowi zostaje przypisany minimalny cel zakupowy (zakupy w Halach Makro i usłudze Delivery). Minimalny cel zakupowy to 440 zł netto. . Nagrody w Konkursie otrzyma 36 (trzydziestu sześciu) Uczestników, którzy spełniają wymagania określone powyżej i którzy:
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy