Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Ustaw swoją lokalizacje

Podpowiedź

Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 03.11 do 28.12 - Strona nr 7

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 03.11.2023 - 28.12.2023
Reklama

Produkty w tej gazetce

. Klient przy odbiorze nagrody zobowiązany jest do złożenia podpisu na Protokole odbioru nagrody, że nagrodę odebrał (Załącznik nr 3). Protokół odbioru nagrody będzie również dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub u Przedstawiciela Handlowego MAKRO. Jeżeli Uczestnik nie odbierze nagrody do 29 lutego 2023 r. i wina nieodebrania nagrody leży wyłącznie po stronie Uczestnika, wówczas Uczestnik traci prawo do odbioru nagrody i nagroda przechodzi na rzecz MAKRO. .„ Bony towarowe do MAKRO zachowują ważność do 29 lutego 2023 r. i po tym terminie nie mogą być przedstawione do realizacji. „ Bon towarowy nie może być zrealizowany jeśli nosi oznaki fałszerstwa lub zniszczenia (zamazania, kreślenia, klejenia itp.). W przypadku zniszczenia bonu towarowego duplikat nie będzie wydawany. . Jeden bon towarowy do MAKRO może być wykorzystany tylko w jednej transakcji. . Okaziciel bonu towarowego do MAKRO w momencie dokonywania zapłaty za produkt, przekazuje bon kasjerowi w Hali MAKRO. .„ Bon jest dokumentem upoważniającym do zakupu produktów znajdujących się w aktualnej ofercie MAKRO, z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, paliw, kart GSM, depozytów oraz alkoholi mocnych (pow. 18%). „Bon towarowy do MAKRO może być zrealizowany jedynie w formie częściowej zapłaty za poszczególne zakupione sztuki produktów. Pozostałą część ceny okaziciel jest zobowiązany dopłacić w innej formie, np. gotówką, kartą płatniczą. Szczegóły dotyczące użycia bonu towarowego znajdują się na jego awersie. W przypadku, gdy wartość bonów jest wyższa od wartości towarów, różnica (reszta) nie jest wypłacana. . W przypadku zwrotu produktów promocyjnych Klient zobowiązany jest do zwrotu nagrody. W przypadku, gdy nagroda nie zostanie odebrana w terminie ważności bonów, prawo do nagrody przechodzi na rzecz MAKRO. . Nadzór nad przebiegiem Konkursu pełni Komisja powołana przez Organizatora. . Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być zgłaszane po zakończeniu Konkursu, ale nie później niż przez 14 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia ostatecznych wyników. Reklamacje mogą być składane drogą pisemną (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Makro Cash and Carry Polska S.A., Al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa z opisem na kopercie „Kupujesz Zyskujesz, konkurs dla właścicieli sklepów” lub przesyłane na adres e-mailowy do swojego Przedstawiciela Handlowego MAKRO. . Decyzja Komisji zostanie przesłana do Uczestnika zgłaszającego reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji drogą pisemną lub poprzez Przedstawiciela Handlowego MAKRO. Decyzja Komisji jest ostateczna. . Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Organizator. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: ochrona.danychQ makro.pl. Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora, którymi są: a) przeprowadzenie i realizacja Konkursu, w tym przekazanie nagród, b) rozpatrywanie reklamacji, c) dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obrona przed zgłaszanymi roszczeniami. W związku z realizacją Konkursu, Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom, w szczególności dostawcom rozwiązań informatycznych. Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż będzie to niezbędne do należytego przeprowadzenia i realizacji Konkursu, jego rozliczenia oraz udzielenia odpowiedzi na ewentualne reklamacje, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od Administratora ich dłuższego

Najnowsze gazetki

Reklama
. Klient przy odbiorze nagrody zobowiązany jest do złożenia podpisu na Protokole odbioru nagrody, że nagrodę odebrał (Załącznik nr 3). Protokół odbioru nagrody będzie również dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub u Przedstawiciela Handlowego MAKRO. Jeżeli Uczestnik nie odbierze nagrody do 29 lutego 2023 r. i wina nieodebrania nagrody leży wyłącznie po stronie Uczestnika, wówczas Uczestnik traci prawo do odbioru nagrody i nagroda przechodzi na rzecz MAKRO. .„ Bony towarowe do MAKRO zachowują ważność do 29 lutego 2023 r. i po tym terminie nie mogą być przedstawione do realizacji. „ Bon towarowy nie może być zrealizowany jeśli nosi oznaki fałszerstwa lub zniszczenia (zamazania, kreślenia, klejenia itp.). W przypadku zniszczenia bonu towarowego duplikat nie będzie wydawany. . Jeden bon towarowy do MAKRO może być wykorzystany tylko w jednej transakcji. . Okaziciel bonu towarowego do MAKRO w momencie dokonywania zapłaty za produkt, przekazuje bon kasjerowi w Hali MAKRO. .„ Bon jest dokumentem upoważniającym do zakupu produktów znajdujących się w aktualnej ofercie MAKRO, z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, paliw, kart GSM, depozytów oraz alkoholi mocnych (pow. 18%). „Bon towarowy do MAKRO może być zrealizowany jedynie w formie częściowej zapłaty za poszczególne zakupione sztuki produktów. Pozostałą część ceny okaziciel jest zobowiązany dopłacić w innej formie, np. gotówką, kartą płatniczą. Szczegóły dotyczące użycia bonu towarowego znajdują się na jego awersie. W przypadku, gdy wartość bonów jest wyższa od wartości towarów, różnica (reszta) nie jest wypłacana. . W przypadku zwrotu produktów promocyjnych Klient zobowiązany jest do zwrotu nagrody. W przypadku, gdy nagroda nie zostanie odebrana w terminie ważności bonów, prawo do nagrody przechodzi na rzecz MAKRO. . Nadzór nad przebiegiem Konkursu pełni Komisja powołana przez Organizatora. . Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być zgłaszane po zakończeniu Konkursu, ale nie później niż przez 14 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia ostatecznych wyników. Reklamacje mogą być składane drogą pisemną (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Makro Cash and Carry Polska S.A., Al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa z opisem na kopercie „Kupujesz Zyskujesz, konkurs dla właścicieli sklepów” lub przesyłane na adres e-mailowy do swojego Przedstawiciela Handlowego MAKRO. . Decyzja Komisji zostanie przesłana do Uczestnika zgłaszającego reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji drogą pisemną lub poprzez Przedstawiciela Handlowego MAKRO. Decyzja Komisji jest ostateczna. . Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Organizator. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: ochrona.danychQ makro.pl. Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora, którymi są: a) przeprowadzenie i realizacja Konkursu, w tym przekazanie nagród, b) rozpatrywanie reklamacji, c) dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obrona przed zgłaszanymi roszczeniami. W związku z realizacją Konkursu, Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom, w szczególności dostawcom rozwiązań informatycznych. Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż będzie to niezbędne do należytego przeprowadzenia i realizacji Konkursu, jego rozliczenia oraz udzielenia odpowiedzi na ewentualne reklamacje, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od Administratora ich dłuższego
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy