Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 5

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

(51 a2. Uprawa Ochrona środowiska oraz akceptowalne społecznie warunki pracy są dla nas ważne. Od lat angażujemy się poprzez współpracę z organizacjami certyfikacyjnymi i/lub w ramach projektów zainicjowanych i finansowanych przez Lidl w zrównoważoną uprawę produktów rolnych. 3.4. Ingerencja w środowisko Zależy nam na tym, by skala ingerencji w środowisko naturalne w procesie uprawy produktów rolnych była minimalizowana, co można osiągnąć choćby poprzez wprowadzenie odpowiednich regulacji w zakresie stosowania pestycydów. Sprzeciwiamy się ponadto pozyskiwaniu nowych terenów pod uprawę na drodze wypalania czy karczowania lasów. 3:5. Dalszy rozwój standardów Lidl Polska chcąc spełniać oczekiwania coraz szerszej grupy konsumentów, dąży do zwiększania ilości produktów certyfikowanych w asortymencie marek własnych. Wspieramy zachowania konsumenckie odpowiadające zasadom zrównoważonego rozwoju oraz świadome korzystanie z surowców pochodzących ze zrównoważonych upraw. 4. Nasze zaangażowanie 4.1. Odpowiedzialne przygotowanie asortymentu Lidl Polska od dawna angażuje się w zrównoważoną uprawę kakaowca. Współpracujemy z uznanymi globalnymi organizacjami certyfikującymi, jak Fairtrade czy UTZ, gwarantującymi zachowanie odpowiednich standardów. Sukcesywnie rozszerzamy w asortymencie produktów marek własnych produkty certyfikowane. Udało nam się osiągnąć następujących poziomów certyfikowanych produktów tej kategorii: v 100% certyfikowanego kakao dla produktów z asortymentu marek własnych od końca 2022 roku.

Najnowsze gazetki

Reklama
(51 a2. Uprawa Ochrona środowiska oraz akceptowalne społecznie warunki pracy są dla nas ważne. Od lat angażujemy się poprzez współpracę z organizacjami certyfikacyjnymi i/lub w ramach projektów zainicjowanych i finansowanych przez Lidl w zrównoważoną uprawę produktów rolnych. 3.4. Ingerencja w środowisko Zależy nam na tym, by skala ingerencji w środowisko naturalne w procesie uprawy produktów rolnych była minimalizowana, co można osiągnąć choćby poprzez wprowadzenie odpowiednich regulacji w zakresie stosowania pestycydów. Sprzeciwiamy się ponadto pozyskiwaniu nowych terenów pod uprawę na drodze wypalania czy karczowania lasów. 3:5. Dalszy rozwój standardów Lidl Polska chcąc spełniać oczekiwania coraz szerszej grupy konsumentów, dąży do zwiększania ilości produktów certyfikowanych w asortymencie marek własnych. Wspieramy zachowania konsumenckie odpowiadające zasadom zrównoważonego rozwoju oraz świadome korzystanie z surowców pochodzących ze zrównoważonych upraw. 4. Nasze zaangażowanie 4.1. Odpowiedzialne przygotowanie asortymentu Lidl Polska od dawna angażuje się w zrównoważoną uprawę kakaowca. Współpracujemy z uznanymi globalnymi organizacjami certyfikującymi, jak Fairtrade czy UTZ, gwarantującymi zachowanie odpowiednich standardów. Sukcesywnie rozszerzamy w asortymencie produktów marek własnych produkty certyfikowane. Udało nam się osiągnąć następujących poziomów certyfikowanych produktów tej kategorii: v 100% certyfikowanego kakao dla produktów z asortymentu marek własnych od końca 2022 roku.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy