Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 18.05 do 31.12 - Strona nr 1

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 18.05.2022 - 31.12.2222
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

OOO klimatu LUA bioróżnorodnoś: OBSZAR: KLIMAT OBSZAR: BIORÓŻNORODNOŚĆ CELI: Przyjęcie polityki klimatycznej 'owadzenie polityk Do 2030 r id chce zredukować FONA swe misje operacyjne z zakresu data realizacji -Aaapaidowonacaaca Em zaa manewru SZAEMKa data realizacj - mm > > CEL2: Użycie naturalnych czynników chłodniczych na poziomie 85% w posiadanych centrach logistycznych I 60% w sklepach + Wymiana układu chłodniczego w red centrach dystrybucji + Wymiana systemu chłodzenia w lodówkach w remontowanych skepach. + Zastosowanie nowych systemów. naturalnymi czynnikami chlodniczymi w nowych sklepach i eentrach dystrybucji. data realizacj + W100% naturalne czymniki chłodnicze w sklepach I centrach dystrybucji. data realizacj L e CEL Zwiększenie asortymentu wegetariańskich substytutów mięsa co najmniej o 25% (rok bazowy: 2020). data realizacj STRATEGIA CSR LIDL POLSKA NA LATA 2020 - 2025 CII ci CE OBSZAR: OCHRONA ZASOBÓW CELI: Certyfikaty dotyczące zrównoważonych nieruchomości w 75% budynków + Ukończenie certyfikacji 260. istniejących sklepów. + Certyfikacja wszystkich nowych sklepów od 2022. + Certyfikacja nowych cenrów dystrybucji od 2022 data realizacje OBSZAR: WODA CELI: Przyjęcie polityki wodnej OBSZAR: SUROWCE CELI: 100% certyfikacji zagrożonych + Certyfikacja 100% artykułów marek własnych zawierających surowce określone jako krytyczne (np. ryby. jaja, kakao kawa, herbata, bamena, celuloza, owoce I warzywa]. Zwiększenie liczby produktów z logo „Produkt polski” co raj mniej © 20% (rok bazowy: 2020) data realizacj OBSZAR: NIEMARNOWANIE ŻYWNOŚCI CELI: Pośredniczenie w przekazy waniu darowizn rzeczowych w łańcuchu dostaw, + zmniejszenie skal wyrzucania uszkodzonych ale bezpiecznych dla konsumenta arykułów, poprzez pośredniczeie w przekazywaniu darowizn rzeczowych pomiędzy dostawcami organizacjami pozarządowymi data realizacje CEL2: Rozszerzenie programu Kupuję, nie marnuję Maksymalna iczba produktów skierowana do przeceny w ramach programu „Kupuję nie marnuję: + Wprowadzenie wszytkich produktów wagowych do programu „Kupuję nie mamuję: data realizacj OBSZAR: GOSPODARKA OBIEGU ZAMKNIĘTEGO CEL1: Realizacja strategii REset Plastic Dążymy do: + zmniejszenia zużycia plastku od 146 20% w opakowaniach produk tów marek własnych Lid + aby 100% opakowań mark własnych Uda nadawało się maksymalnie do recyklingu, + wykorzystywania średnio 25% recyklatów w plastkowych opako- wniach produktów marek własnych. ta realizacji NEC działanie OBSZAR: WSPIERANIE RÓŻNORODNOŚCI CELI: Promocja równych szans + Kampania informująca pracowników „orówmych szansach w miejscu pracy, +40 stażystów w programie dl Way to Care + Program praktyk w sklepach - współ praca z dwoma szkołami zależne. od sytuacji epidemiologiczne. + Wprowadzenie plattormy do naka języków obcych (min. 8000 użytkow. ników korzysających z programu) + Wszyscy rkruterzy w centri regionach oraz 70% menedżerów central biorących udział w procesie rekrutacji zostan przeszkoleni w zakasie równych szans w doborze kandydatów. data reka z CEL2: Zapewnienie równego traktowa mia w zakresie wynagrodzenia + Zapewnienie wynagrodzeń wyższych ni paca minimalna na stanowi: skach w polnym wymiarze godzin. data realizacji + Rówme płace na wszystkich poziomach zaszeregowania + onterowanie wskaźnika Gender Pay Gapa Bonus Psy Gs. data realizacj + Co roku przyznanie nagrody Lidl Fal Pay w celu promocji równych płae da kobiet i mężczyzn w pol- skich frmach MŚP. data realizacji CEL3: Uwrażliwianie pracowników na różnorodność + 80% członków zarządu dyrektorów przeszkolonych z DI. data realizacj + Przeszkolenie 70% pracowników centrali regionów na temat różnorodności I włączenia (DA 60% menedżerów w centri przeszkolonych na temat włączenia (lncluston. * Podjęcie nicjatyw mających na celu zwiększenie czby kobiet z gotowo. ślą do awansu. data realizacj OBSZAR: UCZCIWE DZIAŁANIE CEL! + Utrzymanie dotychczasowych wskaźników satysakcj pracowników. data realizacj z + Wprowadzenie modelu pracy hybrydowe dla pracowników biurowych, data realizacj + zdobycie nagrody Top Employer wkażdym roku. data realizacj CEL2: Ustanowienie standardu dobrostanu zwierząt data realizacj aj CLOSE) W OBSZAR: ZDROWIE W PRACY + zdefiniowanie nowego programu świadczeń medycznych dla sklepów, magazynów centra. data realizacj + 70% pracoaików central regio- ów przeszkolonych w zakresie zdrowia w miejscu pracy. data realizacj + Wprowadzenie nowych programów prozdrowotnych dla pracowników = dnl zdrowia, nowe świadczenia medyczne, webinara + Programy dla zachowania rówmowagł praca/żyie prywatne. ma różnych etapach życia (p. wsparcie dla rodziców, doradztwo psychologiczne, prawne 4 finansowe dla pracowników) + 5% wzrost wykorzystania fizjoterapii wcentrach dystrybucji. data realizacj + Przeszkolenie 70% pracowników zakresie prafiaktyki chorób ręgo- słupa ludzelania penwsze pomocy. data realizacj OBSZAR: ZDROWE ODŻYWIANIE CELI: + Redukcja średniej ważonej zawar tości dodanego cukru i dodanej solo 20% w asortymencie marek własnych (ok bazowy 2015. ata realizacji PZEUCEZNCALA w dialog OBSZAR: EDUKACJA W ZAKRESIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU CELI: Promocja zrównoważonej konsumpcji + Przeprowadzenie kampani marke: ngowej w celu podniesienia świa- domości konsumentów na temat produktów z certyfikatem Faitrade. data realizacj + Kampania dotycząca niemamowania |żyomości w każdym sklepie w każdym rok. data relacji: a. CEL2: Zachęcanie do zrównoważonego działania *70% pracowników przeszkolonych w zakresie zrównoważonego dzia lania (nowi pracownicy w centa, kerownicy, dyrektorzy, członkowie. zarządu). data realizacj ez - CEL3: Wspieranie lokalnych społeczności + Kontynuacja weletiej współpracy ze strategicznym partnerem — Fundacją Wilka Orkiestr Świąteczne Pomocy. + Kontynuacja dugofalowej współpracy ze strategicznym partnerem — Cartas. + Wspieranie lokalnych społeczności poprzez przekazanie darowizn na rzecz wybranych organizacji pozarządowych. + Przeprowadzenie zbiórki żywności w sklepach Li (dwa razy w roku, wspólnie z partnerskimi organiza: <fami pozarządowymi data realizacj - em CEL Publikacja raportu zrównoważonego rozwoju + Począwszy od 2019 + pubikacja (co dwa ata - w roku 2021, 2023 12025) raportu zrównoważonego rozwoju informującego o działa mach R Lida data realizacj

Najnowsze gazetki

Reklama
OOO klimatu LUA bioróżnorodnoś: OBSZAR: KLIMAT OBSZAR: BIORÓŻNORODNOŚĆ CELI: Przyjęcie polityki klimatycznej 'owadzenie polityk Do 2030 r id chce zredukować FONA swe misje operacyjne z zakresu data realizacji -Aaapaidowonacaaca Em zaa manewru SZAEMKa data realizacj - mm > > CEL2: Użycie naturalnych czynników chłodniczych na poziomie 85% w posiadanych centrach logistycznych I 60% w sklepach + Wymiana układu chłodniczego w red centrach dystrybucji + Wymiana systemu chłodzenia w lodówkach w remontowanych skepach. + Zastosowanie nowych systemów. naturalnymi czynnikami chlodniczymi w nowych sklepach i eentrach dystrybucji. data realizacj + W100% naturalne czymniki chłodnicze w sklepach I centrach dystrybucji. data realizacj L e CEL Zwiększenie asortymentu wegetariańskich substytutów mięsa co najmniej o 25% (rok bazowy: 2020). data realizacj STRATEGIA CSR LIDL POLSKA NA LATA 2020 - 2025 CII ci CE OBSZAR: OCHRONA ZASOBÓW CELI: Certyfikaty dotyczące zrównoważonych nieruchomości w 75% budynków + Ukończenie certyfikacji 260. istniejących sklepów. + Certyfikacja wszystkich nowych sklepów od 2022. + Certyfikacja nowych cenrów dystrybucji od 2022 data realizacje OBSZAR: WODA CELI: Przyjęcie polityki wodnej OBSZAR: SUROWCE CELI: 100% certyfikacji zagrożonych + Certyfikacja 100% artykułów marek własnych zawierających surowce określone jako krytyczne (np. ryby. jaja, kakao kawa, herbata, bamena, celuloza, owoce I warzywa]. Zwiększenie liczby produktów z logo „Produkt polski” co raj mniej © 20% (rok bazowy: 2020) data realizacj OBSZAR: NIEMARNOWANIE ŻYWNOŚCI CELI: Pośredniczenie w przekazy waniu darowizn rzeczowych w łańcuchu dostaw, + zmniejszenie skal wyrzucania uszkodzonych ale bezpiecznych dla konsumenta arykułów, poprzez pośredniczeie w przekazywaniu darowizn rzeczowych pomiędzy dostawcami organizacjami pozarządowymi data realizacje CEL2: Rozszerzenie programu Kupuję, nie marnuję Maksymalna iczba produktów skierowana do przeceny w ramach programu „Kupuję nie marnuję: + Wprowadzenie wszytkich produktów wagowych do programu „Kupuję nie mamuję: data realizacj OBSZAR: GOSPODARKA OBIEGU ZAMKNIĘTEGO CEL1: Realizacja strategii REset Plastic Dążymy do: + zmniejszenia zużycia plastku od 146 20% w opakowaniach produk tów marek własnych Lid + aby 100% opakowań mark własnych Uda nadawało się maksymalnie do recyklingu, + wykorzystywania średnio 25% recyklatów w plastkowych opako- wniach produktów marek własnych. ta realizacji NEC działanie OBSZAR: WSPIERANIE RÓŻNORODNOŚCI CELI: Promocja równych szans + Kampania informująca pracowników „orówmych szansach w miejscu pracy, +40 stażystów w programie dl Way to Care + Program praktyk w sklepach - współ praca z dwoma szkołami zależne. od sytuacji epidemiologiczne. + Wprowadzenie plattormy do naka języków obcych (min. 8000 użytkow. ników korzysających z programu) + Wszyscy rkruterzy w centri regionach oraz 70% menedżerów central biorących udział w procesie rekrutacji zostan przeszkoleni w zakasie równych szans w doborze kandydatów. data reka z CEL2: Zapewnienie równego traktowa mia w zakresie wynagrodzenia + Zapewnienie wynagrodzeń wyższych ni paca minimalna na stanowi: skach w polnym wymiarze godzin. data realizacji + Rówme płace na wszystkich poziomach zaszeregowania + onterowanie wskaźnika Gender Pay Gapa Bonus Psy Gs. data realizacj + Co roku przyznanie nagrody Lidl Fal Pay w celu promocji równych płae da kobiet i mężczyzn w pol- skich frmach MŚP. data realizacji CEL3: Uwrażliwianie pracowników na różnorodność + 80% członków zarządu dyrektorów przeszkolonych z DI. data realizacj + Przeszkolenie 70% pracowników centrali regionów na temat różnorodności I włączenia (DA 60% menedżerów w centri przeszkolonych na temat włączenia (lncluston. * Podjęcie nicjatyw mających na celu zwiększenie czby kobiet z gotowo. ślą do awansu. data realizacj OBSZAR: UCZCIWE DZIAŁANIE CEL! + Utrzymanie dotychczasowych wskaźników satysakcj pracowników. data realizacj z + Wprowadzenie modelu pracy hybrydowe dla pracowników biurowych, data realizacj + zdobycie nagrody Top Employer wkażdym roku. data realizacj CEL2: Ustanowienie standardu dobrostanu zwierząt data realizacj aj CLOSE) W OBSZAR: ZDROWIE W PRACY + zdefiniowanie nowego programu świadczeń medycznych dla sklepów, magazynów centra. data realizacj + 70% pracoaików central regio- ów przeszkolonych w zakresie zdrowia w miejscu pracy. data realizacj + Wprowadzenie nowych programów prozdrowotnych dla pracowników = dnl zdrowia, nowe świadczenia medyczne, webinara + Programy dla zachowania rówmowagł praca/żyie prywatne. ma różnych etapach życia (p. wsparcie dla rodziców, doradztwo psychologiczne, prawne 4 finansowe dla pracowników) + 5% wzrost wykorzystania fizjoterapii wcentrach dystrybucji. data realizacj + Przeszkolenie 70% pracowników zakresie prafiaktyki chorób ręgo- słupa ludzelania penwsze pomocy. data realizacj OBSZAR: ZDROWE ODŻYWIANIE CELI: + Redukcja średniej ważonej zawar tości dodanego cukru i dodanej solo 20% w asortymencie marek własnych (ok bazowy 2015. ata realizacji PZEUCEZNCALA w dialog OBSZAR: EDUKACJA W ZAKRESIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU CELI: Promocja zrównoważonej konsumpcji + Przeprowadzenie kampani marke: ngowej w celu podniesienia świa- domości konsumentów na temat produktów z certyfikatem Faitrade. data realizacj + Kampania dotycząca niemamowania |żyomości w każdym sklepie w każdym rok. data relacji: a. CEL2: Zachęcanie do zrównoważonego działania *70% pracowników przeszkolonych w zakresie zrównoważonego dzia lania (nowi pracownicy w centa, kerownicy, dyrektorzy, członkowie. zarządu). data realizacj ez - CEL3: Wspieranie lokalnych społeczności + Kontynuacja weletiej współpracy ze strategicznym partnerem — Fundacją Wilka Orkiestr Świąteczne Pomocy. + Kontynuacja dugofalowej współpracy ze strategicznym partnerem — Cartas. + Wspieranie lokalnych społeczności poprzez przekazanie darowizn na rzecz wybranych organizacji pozarządowych. + Przeprowadzenie zbiórki żywności w sklepach Li (dwa razy w roku, wspólnie z partnerskimi organiza: <fami pozarządowymi data realizacj - em CEL Publikacja raportu zrównoważonego rozwoju + Począwszy od 2019 + pubikacja (co dwa ata - w roku 2021, 2023 12025) raportu zrównoważonego rozwoju informującego o działa mach R Lida data realizacj
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy