Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 25.03 do 25.03 - Strona nr 2

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 25.03.2024 - 25.03.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

Spis treści Nasza odpowiedzialność za świadome odżywianie 2. Zapewnienie bezpieczeństwa żywności 24 Nasza strategia CSR 3 Nasze podejście 24 Kontrola jakości marek własnych Lidla 24 Geneza tematyki świadomego odżywiania 4 Jak ograniczamy niepożądane substancje w żywności 25 Dita wje puki Ę Redukcja pozostałości środków ochrony roślin 25 Podsumowanie celów dotyczących świadomego odżywiania 26 Nasze zaangażowanie w świadome odżywianie 7 Promocja zdrowej diety 9 z Nasze podejście 9 wródziiski 25 Marketing produktów dla dzieci wspierający zdrowe odżywianie 10 Produkty penoziamiste zawierające więcej błonnika 12 Zdjęcia 35 Więcej zdrowych tłuszczów i olejów 3 Mniej cukru i soli 15 Mniej dodatków - czyste etykiety 7 Promocja zrównoważonego odżywiania 19 Nasze podejście 19 Rozwój zrównoważonego asortymentu produktów 20 Więcej białka pochodzenia roślinnego 2a Ograniczenie marnowania żywności 22 Promocja oznakowania, przejrzystości i rozwój kompetencji 23 Nasze podejście 23 Zrównoważone oznakowanie produktów 23 Polityka zakupowa Świadome odżywianie * 01.02.2024

Najnowsze gazetki

Reklama
Spis treści Nasza odpowiedzialność za świadome odżywianie 2. Zapewnienie bezpieczeństwa żywności 24 Nasza strategia CSR 3 Nasze podejście 24 Kontrola jakości marek własnych Lidla 24 Geneza tematyki świadomego odżywiania 4 Jak ograniczamy niepożądane substancje w żywności 25 Dita wje puki Ę Redukcja pozostałości środków ochrony roślin 25 Podsumowanie celów dotyczących świadomego odżywiania 26 Nasze zaangażowanie w świadome odżywianie 7 Promocja zdrowej diety 9 z Nasze podejście 9 wródziiski 25 Marketing produktów dla dzieci wspierający zdrowe odżywianie 10 Produkty penoziamiste zawierające więcej błonnika 12 Zdjęcia 35 Więcej zdrowych tłuszczów i olejów 3 Mniej cukru i soli 15 Mniej dodatków - czyste etykiety 7 Promocja zrównoważonego odżywiania 19 Nasze podejście 19 Rozwój zrównoważonego asortymentu produktów 20 Więcej białka pochodzenia roślinnego 2a Ograniczenie marnowania żywności 22 Promocja oznakowania, przejrzystości i rozwój kompetencji 23 Nasze podejście 23 Zrównoważone oznakowanie produktów 23 Polityka zakupowa Świadome odżywianie * 01.02.2024
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy