Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 6

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

16] Jakość bez wyjątków - Nasi specjaliści przeprowadzają kontrole dostarczanych owoców i warzyw w magazynach. W tym celu jasno zdefiniowaliśmy nasze wymagania jakościowe. Każda dostawa towaru jest kompleksowo sprawdzana na podstawie katalogu kontrolnego Lidl. Zakres i kryteria kontroli są przy tym jednoznacznie ustalone dla poszczególnych artykułów wchodzących w skład naszego asortymentu świeżych warzyw i owoców. Manager ds. jakości dokumentuje pisemnie przeprowadzenie kontroli oraz jej wyniki w momencie nadejścia towaru. Certyfikacja zakładów - Aby móc na stałe zagwarantować przestrzeganie wymogów jakościowych Lidl nasi partnerzy biznesowi na wszystkich etapach łańcucha logistycznego zobowiązani są do uczestnictwa w systemach certyfikacji wiodących standardów branżowych. Dzięki uczestnictwu w standardzie GlobalG.A.P., wszystkie nasze partnerskie zakłady dokumentują przykładowo swoje kompetencje w zakresie bezpiecznej i ekologicznej produkcji rolniczej. Nasze partnerskie zakłady są dodatkowo zobowiązane najpóźniej do końca 2019r. wdrożyć moduł GRASP (GlobalG.A.P. Risk Assessment on Social Practice), który ocenia praktyki pracownicze i społeczne w firmach produkcyjnych. Dokładne kontrole - Jakość procesów kontroli stanowi kluczowy obszar odpowiedzialności każdego działu zapewniania jakości. Instytuty badawcze, którym Lidl udziela zleceń, spełniają wymogi zgodnie z PLEN ISO 17025 Sprawdzamy także jakość współpracujących z nami laboratoriów. Regularne i niezapowiedziane testy, tak zwane badania międzylaboratoryjne, wykonywane przez specjalistów pozwalają zapewnić spółce Lidl odpowiednie standardy laboratoriów podczas ich codziennej pracy i stanowią motywację do stałego rozwoju specjalistycznych kompetencji przez naszych usługodawców. Jakość działu zapewniania jakości - My również poddajemy się procesom weryfikacyjnym przeprowadzanym przez niezależne podmioty zewnętrzne. Dzięki temu wiemy na przykład, że wszystkie procesy i działania pionu zapewnienia jakości spełniają wymogi PL ISO 9001:2015. Potwierdzają to coroczne audyty certyfikacyjne przeprowadzane przez instytut badawczy DEKRA. 2.3. Wspólna nauka - informacja zwrotna i ciągły rozwój Jeśli nie stajesz się coraz lepszy, przestajesz być dobry: Lidl dąży do ciągłej optymalizacji i rozwoju, aby móc oferować swoim klientom jakość na najwyższym poziomie we wszystkich kategoriach produktowych. Wyniki naszych kompleksowych procesów kontrolnych stanowią podstawę tego permanentnego procesu optymalizacji, w którym aktywnie uczestniczą wszystkie zakłady partnerskie całego łańcucha wartości. Nasi wieloletni partnerzy biznesowi podzielają naszą dbałość o zachowanie wysokich standardów. To właśnie oni odpowiadają za wysoką jakość towaru.

Najnowsze gazetki

Reklama
16] Jakość bez wyjątków - Nasi specjaliści przeprowadzają kontrole dostarczanych owoców i warzyw w magazynach. W tym celu jasno zdefiniowaliśmy nasze wymagania jakościowe. Każda dostawa towaru jest kompleksowo sprawdzana na podstawie katalogu kontrolnego Lidl. Zakres i kryteria kontroli są przy tym jednoznacznie ustalone dla poszczególnych artykułów wchodzących w skład naszego asortymentu świeżych warzyw i owoców. Manager ds. jakości dokumentuje pisemnie przeprowadzenie kontroli oraz jej wyniki w momencie nadejścia towaru. Certyfikacja zakładów - Aby móc na stałe zagwarantować przestrzeganie wymogów jakościowych Lidl nasi partnerzy biznesowi na wszystkich etapach łańcucha logistycznego zobowiązani są do uczestnictwa w systemach certyfikacji wiodących standardów branżowych. Dzięki uczestnictwu w standardzie GlobalG.A.P., wszystkie nasze partnerskie zakłady dokumentują przykładowo swoje kompetencje w zakresie bezpiecznej i ekologicznej produkcji rolniczej. Nasze partnerskie zakłady są dodatkowo zobowiązane najpóźniej do końca 2019r. wdrożyć moduł GRASP (GlobalG.A.P. Risk Assessment on Social Practice), który ocenia praktyki pracownicze i społeczne w firmach produkcyjnych. Dokładne kontrole - Jakość procesów kontroli stanowi kluczowy obszar odpowiedzialności każdego działu zapewniania jakości. Instytuty badawcze, którym Lidl udziela zleceń, spełniają wymogi zgodnie z PLEN ISO 17025 Sprawdzamy także jakość współpracujących z nami laboratoriów. Regularne i niezapowiedziane testy, tak zwane badania międzylaboratoryjne, wykonywane przez specjalistów pozwalają zapewnić spółce Lidl odpowiednie standardy laboratoriów podczas ich codziennej pracy i stanowią motywację do stałego rozwoju specjalistycznych kompetencji przez naszych usługodawców. Jakość działu zapewniania jakości - My również poddajemy się procesom weryfikacyjnym przeprowadzanym przez niezależne podmioty zewnętrzne. Dzięki temu wiemy na przykład, że wszystkie procesy i działania pionu zapewnienia jakości spełniają wymogi PL ISO 9001:2015. Potwierdzają to coroczne audyty certyfikacyjne przeprowadzane przez instytut badawczy DEKRA. 2.3. Wspólna nauka - informacja zwrotna i ciągły rozwój Jeśli nie stajesz się coraz lepszy, przestajesz być dobry: Lidl dąży do ciągłej optymalizacji i rozwoju, aby móc oferować swoim klientom jakość na najwyższym poziomie we wszystkich kategoriach produktowych. Wyniki naszych kompleksowych procesów kontrolnych stanowią podstawę tego permanentnego procesu optymalizacji, w którym aktywnie uczestniczą wszystkie zakłady partnerskie całego łańcucha wartości. Nasi wieloletni partnerzy biznesowi podzielają naszą dbałość o zachowanie wysokich standardów. To właśnie oni odpowiadają za wysoką jakość towaru.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy