Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 5

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

(51 Naszą misją są zatem działania optymalizacyjne w tych trzech obszarach. Jesteśmy przekonani, że trwały sukces jest możliwy do osiągnięcia tylko w oparciu o zaangażowanie całego sektora i współpracy interesariuszy z kraju i zagranicy. W wielu przypadkach dostawcy nie produkują wyłącznie dla Lidla, lecz także dla innych przedsiębiorstw handlowych i międzynarodowych marek. 3. Nasze cele i działania 3.1. Certyfikacje Standardy ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju gwarantują, że uprawa kwiatów i roślin staje się rzeczywiście bardziej odpowiedzialna. Dlatego wszystkie produkty z tego sektora towarowego poddawane są dwustopniowemu procesowi certyfikacji. Pierwszy stopień certyfikacji jest już w dużej części za nami: wiele naszych kwiatów i roślin posiada certyfikat GLOBALG.A.P., Fairtrade lub holenderskiego Milieu Project Sierteel (MPS). Do końca 2019 r. wdrożymy drugi stopień certyfikacji, w którym wszystkie kwiaty i rośliny znajdujące się w naszym asortymencie będą towarem certyfikowanym. Akceptowane będą wyłącznie certyfikacje GLOBALG.A.P Chain of Custody lub standardy uznane przez GLOBALG.A.P. Ponadto wszystkie artykuły w tym segmencie muszą spełniać określone standardy społeczne. Akceptowany będzie moduł GLOBALG.A.P. Risk Assessment on Social Practice (GRASP) lub bardziej restrykcyjne certyfikaty i audyty społeczne. 3,2: Standardy społeczne Naszych dostawców obligujemy przede wszystkim do przestrzegania obowiązujących norm prawnych. Od 2007 roku Lidl jest członkiem globalnej inicjatywy „Business Social Compliance Initiative” (BSCI), mającej na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków pracy w całym łańcuchu dostaw. Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Odrzucamy tym samym każdą formę naruszania praw człowieka oraz prawa pracy w procesie produkcji towarów. Aktywnie promujemy i wspieramy działania wykraczające poza ustawowe wymogi minimalne. Sukcesywnie poszerzamy ofertę artykułów marek własnych, zawierających surowce pochodzące z certyfikowanych źródeł oraz angażujemy się w projekty wspierające ekologiczne uprawy produktów rolnych.

Najnowsze gazetki

Reklama
(51 Naszą misją są zatem działania optymalizacyjne w tych trzech obszarach. Jesteśmy przekonani, że trwały sukces jest możliwy do osiągnięcia tylko w oparciu o zaangażowanie całego sektora i współpracy interesariuszy z kraju i zagranicy. W wielu przypadkach dostawcy nie produkują wyłącznie dla Lidla, lecz także dla innych przedsiębiorstw handlowych i międzynarodowych marek. 3. Nasze cele i działania 3.1. Certyfikacje Standardy ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju gwarantują, że uprawa kwiatów i roślin staje się rzeczywiście bardziej odpowiedzialna. Dlatego wszystkie produkty z tego sektora towarowego poddawane są dwustopniowemu procesowi certyfikacji. Pierwszy stopień certyfikacji jest już w dużej części za nami: wiele naszych kwiatów i roślin posiada certyfikat GLOBALG.A.P., Fairtrade lub holenderskiego Milieu Project Sierteel (MPS). Do końca 2019 r. wdrożymy drugi stopień certyfikacji, w którym wszystkie kwiaty i rośliny znajdujące się w naszym asortymencie będą towarem certyfikowanym. Akceptowane będą wyłącznie certyfikacje GLOBALG.A.P Chain of Custody lub standardy uznane przez GLOBALG.A.P. Ponadto wszystkie artykuły w tym segmencie muszą spełniać określone standardy społeczne. Akceptowany będzie moduł GLOBALG.A.P. Risk Assessment on Social Practice (GRASP) lub bardziej restrykcyjne certyfikaty i audyty społeczne. 3,2: Standardy społeczne Naszych dostawców obligujemy przede wszystkim do przestrzegania obowiązujących norm prawnych. Od 2007 roku Lidl jest członkiem globalnej inicjatywy „Business Social Compliance Initiative” (BSCI), mającej na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków pracy w całym łańcuchu dostaw. Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Odrzucamy tym samym każdą formę naruszania praw człowieka oraz prawa pracy w procesie produkcji towarów. Aktywnie promujemy i wspieramy działania wykraczające poza ustawowe wymogi minimalne. Sukcesywnie poszerzamy ofertę artykułów marek własnych, zawierających surowce pochodzące z certyfikowanych źródeł oraz angażujemy się w projekty wspierające ekologiczne uprawy produktów rolnych.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy