Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Ustaw swoją lokalizacje

Podpowiedź

Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 13.11 do 27.11 - Strona nr 3

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 13.11.2023 - 27.11.2023
Reklama

Produkty w tej gazetce

Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana*. Szczególnie w ostatnich latach o prawdziwości tego stwierdzenia przekonują się przedstawiciele branży HoReCa. Pojawiają się przed nimi coraz to nowe wyzwania, między innymi inflacja, zmiana zachowań wśród konsumentów czy rosnące znaczenie działań proekologicznych. Restauratorzy szukają więc innowacyjnych rozwiązań, których głównym celem jest sprostanie oczekiwaniom klientów, przyciągnięcie uwagi gości, a przy tym ograniczenie wydatków związanych z prowadzeniem biznesu. Jedenasta edycja raportu „Polska na Talerzu”, przygotowana przez sieć hurtowni MAKRO Polska, to coroczna publikacja będąca swoistym barometrem branży HoReCa. Znaleźć w niej można top trendy, zagrożenia i szanse dla branży HoReCa, zdefiniowane na podstawie badania opinii przeprowadzonego wśród restauratorów przez firmę Kantar. Tegoroczna edycja została wzbogacona o wywiady z ekspertami oraz ich komentarze. Mamy nadzieję, że w naszej publikacji znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, a przy tym zainspirujesz się do dalszego rozwoju Twojego lokalu. Życzymy udanej lektury! Zespół MAKRO Polska * słowa wypowiedziane przez greckiego filozowa Heraklita z Efezu

Najnowsze gazetki

Reklama
Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana*. Szczególnie w ostatnich latach o prawdziwości tego stwierdzenia przekonują się przedstawiciele branży HoReCa. Pojawiają się przed nimi coraz to nowe wyzwania, między innymi inflacja, zmiana zachowań wśród konsumentów czy rosnące znaczenie działań proekologicznych. Restauratorzy szukają więc innowacyjnych rozwiązań, których głównym celem jest sprostanie oczekiwaniom klientów, przyciągnięcie uwagi gości, a przy tym ograniczenie wydatków związanych z prowadzeniem biznesu. Jedenasta edycja raportu „Polska na Talerzu”, przygotowana przez sieć hurtowni MAKRO Polska, to coroczna publikacja będąca swoistym barometrem branży HoReCa. Znaleźć w niej można top trendy, zagrożenia i szanse dla branży HoReCa, zdefiniowane na podstawie badania opinii przeprowadzonego wśród restauratorów przez firmę Kantar. Tegoroczna edycja została wzbogacona o wywiady z ekspertami oraz ich komentarze. Mamy nadzieję, że w naszej publikacji znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, a przy tym zainspirujesz się do dalszego rozwoju Twojego lokalu. Życzymy udanej lektury! Zespół MAKRO Polska * słowa wypowiedziane przez greckiego filozowa Heraklita z Efezu
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy