Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Ustaw swoją lokalizacje

Podpowiedź

Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 13.11 do 27.11 - Strona nr 31

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 13.11.2023 - 27.11.2023
Reklama

Produkty w tej gazetce

HORECA WOBEC WYZWAŃ ALTERNATYWNE WYBORY KONSUMENTÓW, CZYLI GDZIE JEST KONKURENCJA? Czy alternatywne oferty gastrono- miczne będą rzutować na odpływ klientów z restauracji? PK: Tak, i mam tu na myśli przede wszystkim sklepy spożywcze i ich coraz lepszą jakościowo ofertę produktów convenience, dań gotowych do odgrzania, czy też duży wybór produktów HEREAŻEŁAE KIERIÓW on the go, jak np. hot dogi, kawa. Szczególnie HoReCa w MAKRO Polska warto zwrócić uwagę na pokolenie Z, które albo chodzi do drogich restauracji, albo korzysta z opcji budżetowych. Ten ostatni czynnik sprawia, że oferta sklepów spożywczych staje się realną alternatywą dla oferty restauracji. Paweł Koperek Jak restauratorzy mogą przyciągnąć uwagę konsumentów? PK: Klienci w tej chwili zwracają coraz większą uwagę na dostosowanie lokali do potrzeb rodzin z dziećmi. Zapewniają plac zabaw, kącik dla maluchów, menu dziecięce, opiekę bądź animatora zabaw (w niedzielę), dają możliwość przyjścia do restauracji ze zwierzęciem. Pojawiają się również lokale z muzyką na żywo, z otwartą kuchnią, oferujące menu degustacyjne czy regionalne. Myślę, że aby przyciągnąć uwagę konsumentów, warto organizować wydarzenia tematyczne i publikować informacje o nich na profilach w mediach społecznościowych. Warto również wprowadzić do oferty wysublimowane autorskie drinki przygotowane przez barmanów według preferencji smakowych gości. Czy wdrożenie niektórych rozwiązań, na przykład dowozów, ułatwi walkę z konkurencją? PK: Usługa dowozu już się spopularyzowała i nie jest niczym wyjątkowym. Przyczyniły się do tego zarówno czasy pandemii COVID-19, jak i rozwój aplikacji, które umożliwiają szybki wybór typu kuchni, rodzaju dań i taniego dowozu. Kluczowa staje się jakość dowożonych dań i czas dostawy. Nowością są dowozy dań do samodzielnego przygotowania, w takim zamówieniu wszystkie składniki są odważone i opisane. Gwarantuje to, że danie na pewno będzie ciepłe, umożliwia też np. wspólne gotowanie ze znajomymi.

Najnowsze gazetki

Reklama
HORECA WOBEC WYZWAŃ ALTERNATYWNE WYBORY KONSUMENTÓW, CZYLI GDZIE JEST KONKURENCJA? Czy alternatywne oferty gastrono- miczne będą rzutować na odpływ klientów z restauracji? PK: Tak, i mam tu na myśli przede wszystkim sklepy spożywcze i ich coraz lepszą jakościowo ofertę produktów convenience, dań gotowych do odgrzania, czy też duży wybór produktów HEREAŻEŁAE KIERIÓW on the go, jak np. hot dogi, kawa. Szczególnie HoReCa w MAKRO Polska warto zwrócić uwagę na pokolenie Z, które albo chodzi do drogich restauracji, albo korzysta z opcji budżetowych. Ten ostatni czynnik sprawia, że oferta sklepów spożywczych staje się realną alternatywą dla oferty restauracji. Paweł Koperek Jak restauratorzy mogą przyciągnąć uwagę konsumentów? PK: Klienci w tej chwili zwracają coraz większą uwagę na dostosowanie lokali do potrzeb rodzin z dziećmi. Zapewniają plac zabaw, kącik dla maluchów, menu dziecięce, opiekę bądź animatora zabaw (w niedzielę), dają możliwość przyjścia do restauracji ze zwierzęciem. Pojawiają się również lokale z muzyką na żywo, z otwartą kuchnią, oferujące menu degustacyjne czy regionalne. Myślę, że aby przyciągnąć uwagę konsumentów, warto organizować wydarzenia tematyczne i publikować informacje o nich na profilach w mediach społecznościowych. Warto również wprowadzić do oferty wysublimowane autorskie drinki przygotowane przez barmanów według preferencji smakowych gości. Czy wdrożenie niektórych rozwiązań, na przykład dowozów, ułatwi walkę z konkurencją? PK: Usługa dowozu już się spopularyzowała i nie jest niczym wyjątkowym. Przyczyniły się do tego zarówno czasy pandemii COVID-19, jak i rozwój aplikacji, które umożliwiają szybki wybór typu kuchni, rodzaju dań i taniego dowozu. Kluczowa staje się jakość dowożonych dań i czas dostawy. Nowością są dowozy dań do samodzielnego przygotowania, w takim zamówieniu wszystkie składniki są odważone i opisane. Gwarantuje to, że danie na pewno będzie ciepłe, umożliwia też np. wspólne gotowanie ze znajomymi.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy