Produkty w tej gazetce
Tabela 1. Podział Uczestników na grupy obrotowe: Grupa Przedziały (baza do wyliczenia targetu) A A. '<35 000 B B.35000,001-60000 c €.60000,001-90000 D D.90000,001-140000 E E.140000,001- 11. Nagrody w Konkursie otrzyma 86 (osiemdziesięciu sześciu) Uczestników, którzy spełnią w swojej grupie obrotowej wymagania określone w pkt. 5 (powyżej) oraz którzy łącznie: a) b) c) zrealizują w okresie od 03.11.2023 r. do 28.12.2023 r. ustalony przez MAKRO indywidualny cel obrotowy (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, kart telefonicznych, paliwa i depozytów, bez zastosowania mnożników). Indywidualne cele obrotowe oraz ich bieżąca realizacja będą widoczne w aplikacji mobilnej MAKRO oraz dostępne u Przedstawiciela Handlowego MAKRO. Minimalny indywidualny cel obrotowy to 35 000 zł netto (trzydzieści pięć tysięcy). Wartość dokonywanych zwrotów zostanie odliczona od wartości zakupów w tej samej wartości; zakupią w Halach MAKRO lub w usłudze Delivery dowolne produkty wszystkich wskazanych dostawców (zwanych dalej „Partnerem Głównym” lub „Partnerem”), których produkty znajdują się w ofercie Organizatora na kwotę minimum 100 zł (sto) netto (Zakup produktów z kategorii Piwo oraz Alkohole nie wlicza do warunku zakupowego min. 100 zł dla Uczestników, którzy nie posiadają odpowiedniego typu Koncesji A i/lub B i/lub C zarejestrowanego w systemie informatycznym MAKRO). Łączna liczba dostawców, których produkty są objęte konkursem wynosi 16, w tym 4 to Partnerzy Główni, a 12 to Partnerzy. Listę Partnerów Głównych oraz Partnerów zawiera Załącznik nr 2 do Regulaminu. Dany Uczestnik w aplikacji mobilnej MAKRO po zalogowaniu posiada podgląd do wykazu i bieżącej realizacji zakupów u wszystkich Partnerów, u których warunek zakupowy min. 100 zł netto powinien zostać spełniony. Bieżącą realizację zakupów dla każdego Partnera Głównego oraz Partnera można sprawdzić również u Przedstawiciela Handlowego MAKRO przez cały okres trwania Konkursu; osiągną w okresie od 03.11.2023 r. do 28.12.2023 r. spośród pozostałych Uczestników w danej grupie obrotowej, najwyższy przyrost wartościowy obrotu (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, kart telefonicznych, paliwa i depozytów) w stosunku do założonego indywidualnego celu z tytułu zakupów w MAKRO. Wartość dokonywanych zwrotów zostanie odliczona od wartości zakupów w tej samej wartości. Przykład: a). Klient ma target = 40 000 zł netto, b). Klient zrealizował warunek zakupowy min. 100 zł netto u wszystkich Partnerów Głównych oraz Partnerów, u których ten warunek zakupowy powinien zostać spełniony, c). Jego obrót (uwzględniający mnożnik x3 dla artykułów Partnerów Głównych i x2 dla artykułów Partnerów Konkursu to 350 000 zł (informacja na temat mnożników zawarta jest w punktach 20 i 21 Regulaminu), d). Przyrost wartościowy Klienta = 350 000 zł — 40 000 zł = 310 000 zł.
Nazwa | Szczególy |
---|