Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 18.03 do 01.04 - Strona nr 13

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 18.03.2024 - 01.04.2024
Reklama

Produkty w tej gazetce

CO POMAGA W SPRZADAŻY WINA 1. EKSPOZYCJA INFORMACJI 2. KARTA WIN WYZNACZ najlepiej posłużyć się osobną EZM 3. ZACZNIJMY OD WINA MUSUJĄCEGO Źle: Czego się Państwo napiją? Dobrze: Kieliszek prosecco dla Państwa na start? W pierwszym pytaniu proponujemy OSZWILNZC gdy tylko goście zasiądą do stolika - kto nie lubi zacząć dobrego wieczoru od kieliszka bąbelków? WOK EDDY 4. POSŁUGIWANIE SIĘ JEZYKIEM KORZYŚCI PRZY SPRZEDAŻY WIN BUTELKOWYCH: - Oferta dla dwojga - Gwarancja świeżo otwartej butelki WODNICA niż domowych - Jeśli goście nie wypiją butelki jaj do końca, mogą ją zabrać ze sobą ECM 5. WINO NA KAŻDYM STOLIKU Pierwszy danego dnia gość, który zamówi główne danie, otrzymuje kieliszek wina gratis — zabieg ten ma na celu aktywowane innych klientów do zaku- pu wina - widząc wino na stołach, chętniej sami po nie sięgną. 6. KILKA PROPOZYCJI W RÓŻNYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCH Krok pierwszy — poznajemy preferencje klienta. WCEOZJ EIC ROOT WATA CNA PY CACZZWCA Krok drugi - dopasowujemy wina do prefe- rencji klienta, proponując mu kilka (optymal- WZYNNOYNCTEZWCZI

Najnowsze gazetki

Reklama
CO POMAGA W SPRZADAŻY WINA 1. EKSPOZYCJA INFORMACJI 2. KARTA WIN WYZNACZ najlepiej posłużyć się osobną EZM 3. ZACZNIJMY OD WINA MUSUJĄCEGO Źle: Czego się Państwo napiją? Dobrze: Kieliszek prosecco dla Państwa na start? W pierwszym pytaniu proponujemy OSZWILNZC gdy tylko goście zasiądą do stolika - kto nie lubi zacząć dobrego wieczoru od kieliszka bąbelków? WOK EDDY 4. POSŁUGIWANIE SIĘ JEZYKIEM KORZYŚCI PRZY SPRZEDAŻY WIN BUTELKOWYCH: - Oferta dla dwojga - Gwarancja świeżo otwartej butelki WODNICA niż domowych - Jeśli goście nie wypiją butelki jaj do końca, mogą ją zabrać ze sobą ECM 5. WINO NA KAŻDYM STOLIKU Pierwszy danego dnia gość, który zamówi główne danie, otrzymuje kieliszek wina gratis — zabieg ten ma na celu aktywowane innych klientów do zaku- pu wina - widząc wino na stołach, chętniej sami po nie sięgną. 6. KILKA PROPOZYCJI W RÓŻNYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCH Krok pierwszy — poznajemy preferencje klienta. WCEOZJ EIC ROOT WATA CNA PY CACZZWCA Krok drugi - dopasowujemy wina do prefe- rencji klienta, proponując mu kilka (optymal- WZYNNOYNCTEZWCZI
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy