Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Super-Pharm - Ważna od 02.10 do 20.03 - Strona nr 14

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Super-Pharm 02.10.2024 - 20.03.2025
Reklama

Produkty w tej gazetce

TREND POWRÓT K-BEAUTY PURITO DE WAVE DEEP Od czas, gdy K-Beauty zadebiutowało na rynku europejskim ; zag około dziesięciu lat temu, w branży kosmetycznej zaszło 7 czigi wiele zmian. Obecnie boom na koreańską pielęgnację powrócił w odświeżonej formie, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów. Kosmetyki w uroczych, czasem przesłodzonych opakowaniach zostały zastąpione produktami, które zachwycają minimalistyczną estetyką i innowacyjnymi formułami. NOWA ODSŁONA K-BEAUTY SKINIOGA MADAGASCAR Jeszcze kilka lattemu z Koreq kojarzono przede wszystkim CENTELLA LIGHT CLEANSING Ę ż > S A OIL lekki olejek do mycia twarzy wieloetapową pielęgnację — czy słynne dziesięć kroków, które obejmowały oczyszczanie, nawilżanie, oplikację serum i moseczek. Jednok ze względu na rosnące zainteresowanie prostszymi rozwiązaniami, koreańska pielęgnacja zmieniła się z dy i obecnie koncentruje się na minimalizmie. Wieloetopowość sg? zastąpiły produkty wielozadaniowe, kóre redukują liczbę a kosmetyków, ole moksymalizują efekty ich działania. THANK YOU FARMER SUN Fascynację K-Beauty na przestrzeni ostatnich miesięcy a PROJECT SKIN-RELIEF SPF 50+ można przypisać kilku kluczowym czynnikom. Po pierwsze, po ochrony zen konsumenci są coraz bordziej świadomi potrzeby dbania 0 zdrową skórę I szukają skutecznych, ele jednocześnie a delikatnych formuł. Ponadto koreańskie marki bardzo szybko dostosowują się do globalnych trendów, a często to właśnie BM coroc za one kreują nowe trendy w dbaniu o skórę. To podejście marki Holiko Holk CERABARRIER społyka się z oprobałą młodego pokolenia, kóre szczególnie 1 Proma MORTUKI zwraca uwagę na etyczność marek. Nic więc dziwnego, że EMULSION marki takie jak SKIN1004 i Thank You Farmer moją w swojej we emulsja do tworzy ołercie tyle bestsellerów. Nawet marki od dawna dostępne na rynku prezentują nowoczesną odsłonę — tu świetnym ceramidów i ESRARAKNIER przykładem jest Holika Holika z nową linią CeraBarrier. Nie współpracują ni MOISTURE sposób nie wspomnieć również o koreańskich kosmetykach ment, re aaa do makijażu, które w sieci zyskują masową popularność. Przykładem jest podkład marki Tiffr, który stał się viralem ze względu na genialne krycie połączone z naturalnym efektem kasza RANGA na skórze. Teraz tę i wiele innych (genialnych!) koreańskich ngjółka do twarzy marek możesz kvpić w Super-Pharm i na superpharm.pl.

Najnowsze gazetki

Reklama

 

 
 
TREND POWRÓT K-BEAUTY PURITO DE WAVE DEEP Od czas, gdy K-Beauty zadebiutowało na rynku europejskim ; zag około dziesięciu lat temu, w branży kosmetycznej zaszło 7 czigi wiele zmian. Obecnie boom na koreańską pielęgnację powrócił w odświeżonej formie, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów. Kosmetyki w uroczych, czasem przesłodzonych opakowaniach zostały zastąpione produktami, które zachwycają minimalistyczną estetyką i innowacyjnymi formułami. NOWA ODSŁONA K-BEAUTY SKINIOGA MADAGASCAR Jeszcze kilka lattemu z Koreq kojarzono przede wszystkim CENTELLA LIGHT CLEANSING Ę ż > S A OIL lekki olejek do mycia twarzy wieloetapową pielęgnację — czy słynne dziesięć kroków, które obejmowały oczyszczanie, nawilżanie, oplikację serum i moseczek. Jednok ze względu na rosnące zainteresowanie prostszymi rozwiązaniami, koreańska pielęgnacja zmieniła się z dy i obecnie koncentruje się na minimalizmie. Wieloetopowość sg? zastąpiły produkty wielozadaniowe, kóre redukują liczbę a kosmetyków, ole moksymalizują efekty ich działania. THANK YOU FARMER SUN Fascynację K-Beauty na przestrzeni ostatnich miesięcy a PROJECT SKIN-RELIEF SPF 50+ można przypisać kilku kluczowym czynnikom. Po pierwsze, po ochrony zen konsumenci są coraz bordziej świadomi potrzeby dbania 0 zdrową skórę I szukają skutecznych, ele jednocześnie a delikatnych formuł. Ponadto koreańskie marki bardzo szybko dostosowują się do globalnych trendów, a często to właśnie BM coroc za one kreują nowe trendy w dbaniu o skórę. To podejście marki Holiko Holk CERABARRIER społyka się z oprobałą młodego pokolenia, kóre szczególnie 1 Proma MORTUKI zwraca uwagę na etyczność marek. Nic więc dziwnego, że EMULSION marki takie jak SKIN1004 i Thank You Farmer moją w swojej we emulsja do tworzy ołercie tyle bestsellerów. Nawet marki od dawna dostępne na rynku prezentują nowoczesną odsłonę — tu świetnym ceramidów i ESRARAKNIER przykładem jest Holika Holika z nową linią CeraBarrier. Nie współpracują ni MOISTURE sposób nie wspomnieć również o koreańskich kosmetykach ment, re aaa do makijażu, które w sieci zyskują masową popularność. Przykładem jest podkład marki Tiffr, który stał się viralem ze względu na genialne krycie połączone z naturalnym efektem kasza RANGA na skórze. Teraz tę i wiele innych (genialnych!) koreańskich ngjółka do twarzy marek możesz kvpić w Super-Pharm i na superpharm.pl.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy