Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Tupperware - Ważna od 01.04 do 31.08 - Strona nr 56

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Tupperware 01.04.2023 - 31.08.2023
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

GWARANCJA ES Gwarancja Tupperware Polska Sp. z 0.0. Produkty Tupperware są wytwarzane z zachowaniem najwyższej staranności i precyzji. Potwierdzeniem najwyższej jakości produktów Tupperware jest udzielenie gwarancji Klientom Tupperware na warunkach określonych poniżej. Niniejszy dokument stanowi oświadczenie gwarancyjne, które jest doręczane Klientowi wraz z produktem oraz dostępne na stronie internetowej Tupperware: www.tupperware.pl. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klientów wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. I. Definicje Użytym w niniejszej Gwarancji, poniższym terminom, pisanym z wielkiej Litery, nadano następujące znaczenie: a) Formularz - formularz reklamacyjny dołączony do każdego Produktu oraz dostępny na stronie internetowej Gwaranta: www.tupperware.pl. b) Gwarancja - niniejsze oświadczenie gwarancyjne, które określa obowiązki Gwaranta i uprawnienia Klienta. c) Gwarant - Tupperware Sp. z 0.0. z siedzibą w Warszawie, KRS: 0000105399; ul. Postępu 17B, 02-676 Warszawa. d Klient - konsument lub przedsiębiorca końcowy, który nabył Produkt. e) Produkt - produkt Tupperware nabyty na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Il. Warunki gwarancji 1. Okres gwarancyjny Gwarant udziela Klientom Gwarancji na Produkty na następujące okresy: a) na wszystkie Produkty z tworzywa sztucznego - 30 lat; b) na Produkty z powłoką nieprzywierającą - 3 lata; ©) na tekstylia - 2 Lata; d) pozostałe Produkty - 2 lata. Powyższe terminy są liczone od dnia otrzymania Produktu przez Klienta. Klient zobowiązany jest wykazać termin otrzymania Produktu. 2. Wada Produktu Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu Gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Ill. Procedura reklamacyjna 1. Zgłoszenie wady Klient jest zobowiązany zgłosić wadę Gwarantowi w terminach wskazanych w punkcie II.1. (Okres gwarancyjny) na Formularzu otrzymanym wraz z Produktem lub pobranym ze strony internetowej Gwaranta. Formularz należy przesłać wraz z wadliwym Produktem. 2. Przesłanie Produktu Klient jest zobowiązany przestać wadliwy Produkt Gwarantowi na wskazany przez Gwaranta adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora z uwzględnieniem cen rynkowych. Na dzień wydruku niniejszego dokumentu adres, na który należy odesłać Produkt jest następujący: FM Logistic, ul. Europejska 6, 47-143 Olszowa Adres może ulegać zmianie z uwagi na zmiany organizacyjne w przedsiębiorstwie Gwaranta. Informacja o aktualnym adresie jest stale dostępna na stronie internetowej Gwaranta: www. tupperware.pl. Gwarant nie jest zobowiązany do przyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem płatności. Klient powinien wybrać taki sposób przesyłki, aby poniesione na ten cel koszty były niewygórowane i celowe (niezbędne). Niezbędne koszty przestania Produktu przez Klienta ponosi Gwarant, jeżeli reklamacja okaże się zasadna. Gwarant zwraca wykazane w Formularzu niezbędne koszty, poniesione przez Klienta, celem przesłania Produktu, na rachunek bankowy wskazany w Formularzu lub przekazem pocztowym. 3. Świadczenia gwarancyjne Gwarant zapewnia prawo do wymiany wadliwego Produktu na nowy bez konieczności uiszczenia opłaty. Podstawą realizacji Gwarancji jest formularz zamówienia Lub numer zamówienia Produktu. W razie ich braku Klient zobowiązany jest w inny sposób uprawdopodobnić zakup Produktu. Jeżeli w razie skorzystania z Gwarancji okaże się, że dany Produkt lub jego element nie jest już dostępny bądź został zastąpiony nowszym modelem, Gwarant dostarczy Klientowi wybrany przez niego Produkt z bieżącego katalogu Tupperware (Produkt zastępczy) wg ceny nie wyższej niż wartość reklamowanego Produktu. Przesłanie wymienionego/zastępczego Produktu następuje na koszt Gwaranta na adres wskazany w Formularzu. Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, Gwarant wykona obowiązki wynikające z Gwarancji w postaci wymiany Produktu na nowy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia wadliwego Produktu przez Klienta na adres wskazany przez Gwaranta (punkt ILL.2) lub dostarczy Klientowi Produkt zastępczy w terminie 30 dni od podjęcia decyzji przez Klienta (decyzja nie powinna być w sposób nieuzasadniony wstrzymywana). W przypadku, gdy reklamacja okaże się niezasadna, w tym terminie Gwarant poinformuje Klienta o niezasadności reklamacji korzystając z danych do kontaktu wskazanych w Formularzu. Gwarancja obowiązuje wyłącznie dla Produktów zakupionych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. IV. Wyłączenia z zakresu Gwarancji Niniejsza Gwarancja nie obejmuje produktów reklamowych i produktów innych producentów (tj. torby Lub pojemniki chłodzące, torby, smoczki, książki itp.) oraz elementów, które uległy zużyciu wskutek codziennego użytkowania (m.in. metalowe części obieraczki, wkładki do tarcia i krojenia, mechanizmy zaciskowe, ściereczki z mikrofibry) ani produktów zużytych. Gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem czy też nieprzestrzeganiem instrukcji używania bądź instrukcji obsługi. Załącznikiem do niniejszego oświadczenia gwarancyjnego jest formularz reklamacyjny.

Najnowsze gazetki

Reklama
GWARANCJA ES Gwarancja Tupperware Polska Sp. z 0.0. Produkty Tupperware są wytwarzane z zachowaniem najwyższej staranności i precyzji. Potwierdzeniem najwyższej jakości produktów Tupperware jest udzielenie gwarancji Klientom Tupperware na warunkach określonych poniżej. Niniejszy dokument stanowi oświadczenie gwarancyjne, które jest doręczane Klientowi wraz z produktem oraz dostępne na stronie internetowej Tupperware: www.tupperware.pl. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klientów wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. I. Definicje Użytym w niniejszej Gwarancji, poniższym terminom, pisanym z wielkiej Litery, nadano następujące znaczenie: a) Formularz - formularz reklamacyjny dołączony do każdego Produktu oraz dostępny na stronie internetowej Gwaranta: www.tupperware.pl. b) Gwarancja - niniejsze oświadczenie gwarancyjne, które określa obowiązki Gwaranta i uprawnienia Klienta. c) Gwarant - Tupperware Sp. z 0.0. z siedzibą w Warszawie, KRS: 0000105399; ul. Postępu 17B, 02-676 Warszawa. d Klient - konsument lub przedsiębiorca końcowy, który nabył Produkt. e) Produkt - produkt Tupperware nabyty na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Il. Warunki gwarancji 1. Okres gwarancyjny Gwarant udziela Klientom Gwarancji na Produkty na następujące okresy: a) na wszystkie Produkty z tworzywa sztucznego - 30 lat; b) na Produkty z powłoką nieprzywierającą - 3 lata; ©) na tekstylia - 2 Lata; d) pozostałe Produkty - 2 lata. Powyższe terminy są liczone od dnia otrzymania Produktu przez Klienta. Klient zobowiązany jest wykazać termin otrzymania Produktu. 2. Wada Produktu Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu Gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Ill. Procedura reklamacyjna 1. Zgłoszenie wady Klient jest zobowiązany zgłosić wadę Gwarantowi w terminach wskazanych w punkcie II.1. (Okres gwarancyjny) na Formularzu otrzymanym wraz z Produktem lub pobranym ze strony internetowej Gwaranta. Formularz należy przesłać wraz z wadliwym Produktem. 2. Przesłanie Produktu Klient jest zobowiązany przestać wadliwy Produkt Gwarantowi na wskazany przez Gwaranta adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora z uwzględnieniem cen rynkowych. Na dzień wydruku niniejszego dokumentu adres, na który należy odesłać Produkt jest następujący: FM Logistic, ul. Europejska 6, 47-143 Olszowa Adres może ulegać zmianie z uwagi na zmiany organizacyjne w przedsiębiorstwie Gwaranta. Informacja o aktualnym adresie jest stale dostępna na stronie internetowej Gwaranta: www. tupperware.pl. Gwarant nie jest zobowiązany do przyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem płatności. Klient powinien wybrać taki sposób przesyłki, aby poniesione na ten cel koszty były niewygórowane i celowe (niezbędne). Niezbędne koszty przestania Produktu przez Klienta ponosi Gwarant, jeżeli reklamacja okaże się zasadna. Gwarant zwraca wykazane w Formularzu niezbędne koszty, poniesione przez Klienta, celem przesłania Produktu, na rachunek bankowy wskazany w Formularzu lub przekazem pocztowym. 3. Świadczenia gwarancyjne Gwarant zapewnia prawo do wymiany wadliwego Produktu na nowy bez konieczności uiszczenia opłaty. Podstawą realizacji Gwarancji jest formularz zamówienia Lub numer zamówienia Produktu. W razie ich braku Klient zobowiązany jest w inny sposób uprawdopodobnić zakup Produktu. Jeżeli w razie skorzystania z Gwarancji okaże się, że dany Produkt lub jego element nie jest już dostępny bądź został zastąpiony nowszym modelem, Gwarant dostarczy Klientowi wybrany przez niego Produkt z bieżącego katalogu Tupperware (Produkt zastępczy) wg ceny nie wyższej niż wartość reklamowanego Produktu. Przesłanie wymienionego/zastępczego Produktu następuje na koszt Gwaranta na adres wskazany w Formularzu. Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, Gwarant wykona obowiązki wynikające z Gwarancji w postaci wymiany Produktu na nowy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia wadliwego Produktu przez Klienta na adres wskazany przez Gwaranta (punkt ILL.2) lub dostarczy Klientowi Produkt zastępczy w terminie 30 dni od podjęcia decyzji przez Klienta (decyzja nie powinna być w sposób nieuzasadniony wstrzymywana). W przypadku, gdy reklamacja okaże się niezasadna, w tym terminie Gwarant poinformuje Klienta o niezasadności reklamacji korzystając z danych do kontaktu wskazanych w Formularzu. Gwarancja obowiązuje wyłącznie dla Produktów zakupionych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. IV. Wyłączenia z zakresu Gwarancji Niniejsza Gwarancja nie obejmuje produktów reklamowych i produktów innych producentów (tj. torby Lub pojemniki chłodzące, torby, smoczki, książki itp.) oraz elementów, które uległy zużyciu wskutek codziennego użytkowania (m.in. metalowe części obieraczki, wkładki do tarcia i krojenia, mechanizmy zaciskowe, ściereczki z mikrofibry) ani produktów zużytych. Gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem czy też nieprzestrzeganiem instrukcji używania bądź instrukcji obsługi. Załącznikiem do niniejszego oświadczenia gwarancyjnego jest formularz reklamacyjny.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy