Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 4

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

14] Zawarte w polityce zakupowej deklaracje dotyczą całego asortymentu produktów marek własnych Lidl Polska zawierających olej palmowy i podlegają regularnym weryfikacjom. Wspólnie z naszymi dostawcami będziemy dokumentować postępy naszych działań oraz rozwijać i zatwierdzać nowe. Przyjęte normy będą wiążące, a w przypadku rozbieżności definiowane będę działania, mające umożliwić osiągnięcie wyznaczonych celów. Naszych dostawców obligujemy przede wszystkim do przestrzegania obowiązujących norm prawnych. Od 2007 roku Lidl jest członkiem globalnej inicjatywy „Business Social Compliance Initiative” (BSCI), mającej na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków pracy w całym łańcuchu dostaw. Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Odrzucamy tym samym każdą formę naruszania praw człowieka oraz prawa pracy w procesie produkcji towarów. Aktywnie promujemy i wpieramy działania wykraczające poza ustawowe wymogi minimalne. Sukcesywnie poszerzamy ofertę artykułów marek własnych, zawierających surowce pochodzące z certyfikowanych źródeł oraz angażujemy się w projekty wspierające ekologiczne uprawy produktów rolnych. 3. Nasze stanowisko Poniżej znajduje się opis pięciu obszarów, w ramach których aktywnie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. 3.1. Odpowiedzialne kształtowanie asortymentu Lidl Polska pragnie oferować swoim klientom produkty, które są zgodne z polityką odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Nasz asortyment kształtujemy w taki sposób, by promować uznane standardy certyfikacji, jak Round Table on Sustainable Palm Oil (RSPO), Fairtrade, UTZ cy Bio. 3.2. Pochodzenie, przejrzystość, identyfikowalność Chcemy zapewnić konsumentom większą transparentność oraz możliwość identyfikacji źródła towaru. Dzięki przejrzystym i zrozumiałym informacjom na opakowaniach marek własnych, pomagamy naszym klientom w zakupach. Informacje umieszczamy również w ukazujących się cotygodniowo gazetkach oraz na stronie internetowej http://www lidl.pl/.

Najnowsze gazetki

Reklama
14] Zawarte w polityce zakupowej deklaracje dotyczą całego asortymentu produktów marek własnych Lidl Polska zawierających olej palmowy i podlegają regularnym weryfikacjom. Wspólnie z naszymi dostawcami będziemy dokumentować postępy naszych działań oraz rozwijać i zatwierdzać nowe. Przyjęte normy będą wiążące, a w przypadku rozbieżności definiowane będę działania, mające umożliwić osiągnięcie wyznaczonych celów. Naszych dostawców obligujemy przede wszystkim do przestrzegania obowiązujących norm prawnych. Od 2007 roku Lidl jest członkiem globalnej inicjatywy „Business Social Compliance Initiative” (BSCI), mającej na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków pracy w całym łańcuchu dostaw. Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Odrzucamy tym samym każdą formę naruszania praw człowieka oraz prawa pracy w procesie produkcji towarów. Aktywnie promujemy i wpieramy działania wykraczające poza ustawowe wymogi minimalne. Sukcesywnie poszerzamy ofertę artykułów marek własnych, zawierających surowce pochodzące z certyfikowanych źródeł oraz angażujemy się w projekty wspierające ekologiczne uprawy produktów rolnych. 3. Nasze stanowisko Poniżej znajduje się opis pięciu obszarów, w ramach których aktywnie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. 3.1. Odpowiedzialne kształtowanie asortymentu Lidl Polska pragnie oferować swoim klientom produkty, które są zgodne z polityką odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Nasz asortyment kształtujemy w taki sposób, by promować uznane standardy certyfikacji, jak Round Table on Sustainable Palm Oil (RSPO), Fairtrade, UTZ cy Bio. 3.2. Pochodzenie, przejrzystość, identyfikowalność Chcemy zapewnić konsumentom większą transparentność oraz możliwość identyfikacji źródła towaru. Dzięki przejrzystym i zrozumiałym informacjom na opakowaniach marek własnych, pomagamy naszym klientom w zakupach. Informacje umieszczamy również w ukazujących się cotygodniowo gazetkach oraz na stronie internetowej http://www lidl.pl/.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy