Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 5

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

(51 3.3. Uprawa Ochrona środowiska oraz akceptowalne społecznie warunki pracy są dla nas ważne. Od lat angażujemy się poprzez współpracę z organizacjami certyfikacyjnymi i/lub w ramach projektów zainicjowanych i finansowanych przez Lidl w zrównoważoną uprawę produktów rolnych. 3.4. Ingerencja w środowisko Zależy nam na tym, by skala ingerencji w środowisko naturalne w procesie uprawy produktów rolnych była minimalizowana, co można osiągnąć choćby poprzez wprowadzenie odpowiednich regulacji w zakresie stosowania pestycydów. Sprzeciwiamy się ponadto pozyskiwaniu nowych terenów pod uprawę na drodze wypalania czy karczowania lasów. 3.5. Dalszy rozwój standardów Lidl Polska, chcąc spełniać oczekiwania coraz szerszej grupy konsumentów, dąży do zwiększania ilości produktów certyfikowanych w asortymencie marek własnych. Wspieramy zachowania konsumenckie odpowiadające zasadom zrównoważonego rozwoju oraz świadome korzystanie z surowców pochodzących ze zrównoważonych upraw. 4. Nasze zaangażowanie 4.1. Odpowiedzialne przygotowanie asortymentu Lidl od dawna angażuje się w zrównoważoną uprawę herbaty, podejmując współpracę z uznanymi globalnymi organizacjami certyfikującymi, jak Fairtrade, Rainforest Alliance, Bio, UTZ czy UEBT, gwarantującymi zachowanie odpowiednich standardów. Zamierzamy sukcesywnie rozszerzać w asortymencie herbat marek własnych produkty certyfikowane.

Najnowsze gazetki

Reklama
(51 3.3. Uprawa Ochrona środowiska oraz akceptowalne społecznie warunki pracy są dla nas ważne. Od lat angażujemy się poprzez współpracę z organizacjami certyfikacyjnymi i/lub w ramach projektów zainicjowanych i finansowanych przez Lidl w zrównoważoną uprawę produktów rolnych. 3.4. Ingerencja w środowisko Zależy nam na tym, by skala ingerencji w środowisko naturalne w procesie uprawy produktów rolnych była minimalizowana, co można osiągnąć choćby poprzez wprowadzenie odpowiednich regulacji w zakresie stosowania pestycydów. Sprzeciwiamy się ponadto pozyskiwaniu nowych terenów pod uprawę na drodze wypalania czy karczowania lasów. 3.5. Dalszy rozwój standardów Lidl Polska, chcąc spełniać oczekiwania coraz szerszej grupy konsumentów, dąży do zwiększania ilości produktów certyfikowanych w asortymencie marek własnych. Wspieramy zachowania konsumenckie odpowiadające zasadom zrównoważonego rozwoju oraz świadome korzystanie z surowców pochodzących ze zrównoważonych upraw. 4. Nasze zaangażowanie 4.1. Odpowiedzialne przygotowanie asortymentu Lidl od dawna angażuje się w zrównoważoną uprawę herbaty, podejmując współpracę z uznanymi globalnymi organizacjami certyfikującymi, jak Fairtrade, Rainforest Alliance, Bio, UTZ czy UEBT, gwarantującymi zachowanie odpowiednich standardów. Zamierzamy sukcesywnie rozszerzać w asortymencie herbat marek własnych produkty certyfikowane.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy