Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Ustaw swoją lokalizacje

Podpowiedź

Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 13.11 do 27.11 - Strona nr 19

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 13.11.2023 - 27.11.2023
Reklama

Produkty w tej gazetce

KIERUNEK PRZYSZŁOŚĆ RESTAURACJI NOWE TECHNOLOGIE OD KUCHNI Nie ulega wątpliwości, że należy inwestować w rozwiązania cyfrowe. Twoim zdaniem te najbardziej kluczowe to...? MM:Poza stroną internetową czy profilem w mediach społecznościowych takim rozwiązaniem jest narzędzie do rezerwacji a stolików online. Uważam, że ma ono same ekspert ds. rozwoju biznesu JM A klienta w MAKRO Polska zalety. Gościom pozwala zaoszczędzić czas na szukanie wolnego miejsca w wybranej restauracji. Dla pracowników i właścicieli restauracji to sposób na lepsze zaplanowanie pracy zespołu i wzrost liczby klientów w lokalu, a co zatym idzie, na zwiększenie poziomu sprzedaży. Maciej Możejko Czy uważasz, że elektroniczne menu całkowicie zastąpi papierową kartę dań? MM: To rozwiązanie zyskuje na popularności i moim zdaniem będzie coraz bardziej pożądane w gastronomii. Jest wygodne, bo usprawnia zarządzanie (ułatwia pracę obsługi kelnerskiej) i efektywne kosztowo (eliminuje potrzebę druku). Jednak mimo atrakcyjnej formy takiego menu należy wziąć pod uwagę potrzeby osób słabiej posługujących się nowoczesnymi technologiami. Dlatego zalecam, żeby w restauracji znajdowało się przynajmniej kilka sztuk tradycyjnej karty dań. W jaki sposób roboty obsługujące gości mogą sprawdzić się w gastronomii? MM: Widzę ogromny potencjał w tej dziedzinie. Roboty pomagają wygenerować oszczędności, zwiększyć efektywność operacyjną i poprawić jakość obsługi. Mogą być też lekarstwem na braki kadrowe. Dzięki swojej wydajności są w stanie unieść cięższe tace i zebrać ich większą liczbę, tym samym obsługując więcej osób. Takie roboty to zdecydowanie wsparcie dla kelnerów — sprawiają, że ich praca jest lżejsza.

Najnowsze gazetki

Reklama
KIERUNEK PRZYSZŁOŚĆ RESTAURACJI NOWE TECHNOLOGIE OD KUCHNI Nie ulega wątpliwości, że należy inwestować w rozwiązania cyfrowe. Twoim zdaniem te najbardziej kluczowe to...? MM:Poza stroną internetową czy profilem w mediach społecznościowych takim rozwiązaniem jest narzędzie do rezerwacji a stolików online. Uważam, że ma ono same ekspert ds. rozwoju biznesu JM A klienta w MAKRO Polska zalety. Gościom pozwala zaoszczędzić czas na szukanie wolnego miejsca w wybranej restauracji. Dla pracowników i właścicieli restauracji to sposób na lepsze zaplanowanie pracy zespołu i wzrost liczby klientów w lokalu, a co zatym idzie, na zwiększenie poziomu sprzedaży. Maciej Możejko Czy uważasz, że elektroniczne menu całkowicie zastąpi papierową kartę dań? MM: To rozwiązanie zyskuje na popularności i moim zdaniem będzie coraz bardziej pożądane w gastronomii. Jest wygodne, bo usprawnia zarządzanie (ułatwia pracę obsługi kelnerskiej) i efektywne kosztowo (eliminuje potrzebę druku). Jednak mimo atrakcyjnej formy takiego menu należy wziąć pod uwagę potrzeby osób słabiej posługujących się nowoczesnymi technologiami. Dlatego zalecam, żeby w restauracji znajdowało się przynajmniej kilka sztuk tradycyjnej karty dań. W jaki sposób roboty obsługujące gości mogą sprawdzić się w gastronomii? MM: Widzę ogromny potencjał w tej dziedzinie. Roboty pomagają wygenerować oszczędności, zwiększyć efektywność operacyjną i poprawić jakość obsługi. Mogą być też lekarstwem na braki kadrowe. Dzięki swojej wydajności są w stanie unieść cięższe tace i zebrać ich większą liczbę, tym samym obsługując więcej osób. Takie roboty to zdecydowanie wsparcie dla kelnerów — sprawiają, że ich praca jest lżejsza.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy