Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Ustaw swoją lokalizacje

Podpowiedź

Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Makro - Ważna od 13.11 do 27.11 - Strona nr 21

Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Makro 13.11.2023 - 27.11.2023
Reklama

Produkty w tej gazetce

Kuchnie, które zyskały na popularności w ciągu ostatniego roku 2023 — 2022 47% kuchnia polska 48% 34% kuchniawłoska 31% 27% 1 _ kuchniawegetariańska %0 11% 25% * kuchnia azjatycka (oprócz japońskiej) 15% 22% © kuchnia wegańska 14% 20% fast food — hamburgery niesieciowe 24% 20% © kuchnia śródziemnomorska (np.grecka) 10% 1a fast food — sieciowe fast foody 25% (np. McDonalds, Burger King, KFC itp.) 13% kebaby 18% n% kuchnia japońska n% 10% kuchnia ukraińska 9% kuchnia fusion (czyli połączenie różnych stylów) 6% 7% kuchnia indyjska / hinduska 4% kuchnia arabska / turecka (opróczkebaba) 2% 1% kuchnia francuska Coraz częściej klienci restauracji wybierają kuchnię polską i włoską, ale w tym roku szybciej niż w 2022 rośnie popularność dań wegetariańskich, wegańskich, azjatyckich i śródziemnomorskich.

Najnowsze gazetki

Reklama
Kuchnie, które zyskały na popularności w ciągu ostatniego roku 2023 — 2022 47% kuchnia polska 48% 34% kuchniawłoska 31% 27% 1 _ kuchniawegetariańska %0 11% 25% * kuchnia azjatycka (oprócz japońskiej) 15% 22% © kuchnia wegańska 14% 20% fast food — hamburgery niesieciowe 24% 20% © kuchnia śródziemnomorska (np.grecka) 10% 1a fast food — sieciowe fast foody 25% (np. McDonalds, Burger King, KFC itp.) 13% kebaby 18% n% kuchnia japońska n% 10% kuchnia ukraińska 9% kuchnia fusion (czyli połączenie różnych stylów) 6% 7% kuchnia indyjska / hinduska 4% kuchnia arabska / turecka (opróczkebaba) 2% 1% kuchnia francuska Coraz częściej klienci restauracji wybierają kuchnię polską i włoską, ale w tym roku szybciej niż w 2022 rośnie popularność dań wegetariańskich, wegańskich, azjatyckich i śródziemnomorskich.
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy